Доставката на продукта на територията на България се извършва от куриерска фирма Еконт в рамките на 1 до 5 работни дни.
Имате възможност да изберете доставка до Вашия адрес – домашен или служебен, или до най-удобния за Вас офис на Еконт.
За доставки извън територията на България, моля, свържете се с нас, попълвайки формата за контакти.
Поръчка
Поръчките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, вкл. в почивните дни и в дните на официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане.
Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане..
Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
– Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
– Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
– Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
– Липса на телефон за контакт с потребителя.
При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.
gidrolock.bg застрахова за своя сметка изпратените пратки до размера на обявената стойност на съдържанието.
Важно! Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.
Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и с попълнен на място констативен протокол в два екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът, или получателят на пратката, е длъжен да изиска копие от протокола, след което да се свърже с представител на gidrolock.bg за завеждане на рекламацията. gidrolock.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.